Greyport
Ti z váš kdo čekali až spustí své mosty, otevře celnice a hromadná doprava se opět rozproudí se právě dočkali!
Greyport byl oficiálně spuštěn.
Greyport si vzal od každého DrD něco. Nejvíce však čerpá z Elementu a to ze jména v soubojovém systému, který je ještě více postaven na celkovém životopisu a výběru povolání vaší postavy. Pakliže tedy neuvede v životopisu, že vaše postava neměla jako koníček běh, nebo nevlastní zbrojní průkaz nemůžete čekat, že vydrží běžet celou věčnost, nebo že bude umět dokonale zacházet se zbraní.
Svět Greyportu bude ponurý a temný - zejména pak v pozdějších fázích hry. Taktéž se můžete rozloučit s nějakým pokračováním typu Greyport I., Greyport II. jako tomu bylo u Hrozby. Greyport zkrátka poběží v jednom a tom samém tématu a to od začátku až do konce. Někdo by mohl namítnout, že bude zbytečně dlouho trvat načítání - ale ruku na srdce. V případě tohoto DrD je zcela zbytečné, aby bylo rozděleno na díly.
Co se týče hl. příběhu tak ten bude hrát v počátku hry jen velmi malou roli, hráči budou mít volnost, aby si dokázali užít klidného života - nemusíte se tedy bát, že ihned po přihlášení budete vhozeni do války gangů, atp. pakliže si k tomu tedy nezvolíte nějaké speciální povolání
Greyport je taktéž první DrD ve kterém byl zaveden bodový systém u achivementů - můžete se tedy těšit, že jejich sběr bude mít daleko větší vliv než v Hrozbě. Na tento systém přešel následně i Element. Jak budou fungovat ony body se dozvíte již velmi brzy, pro začátek asi stačí říci jen to, že Hrozba tento systém využívat nebude. Bodový systém přináší dvě základní věci. První je rozdělení achievementů na oficiální (za oficiální lze získat body a jsou uveřejněny na hl. stránce hry) a neoficiální (za neoficiální nelze získat body). Druhou věcí jsou odměny, které půjdou za body získat - do hry budou vždy přidávány zcela s příběhovým doprovodem. Ale tyto informace budou rozvedeny později.
V Greyportu neexistuje, aby jste měli něco jako 'virtuální kapsu' do které se vejde úplně vše, takže jste pak schopni nosit desatero obleků po kapsách. Tohle v Greyportu nenaleznete! Greyport staví v tomto případě na realističnost a váš inventář je rozdělen do několika skupin. V prvé řadě jsou to kapsy u kalhot - musíte dávat pozor kam předměty umisťujete může se totiž stát, že si do kapsy dáte mobil a během nějaké činnosti se udeříte přímo do místa kapsy ve kterého ho máte schovaný. Což samozřejmě hned znamená konec vašeho milovaného mobilu - pakliže to bude silná rána.
NPC mají nyní emoce. Můžete se těšit na daleko emotivnější NPC, které budou v Greyportu vystupovat. Některé tahy budou doprovázeny i grafiky a nejrůznějšími vylepšeními, které nám toto fórum umožňuje.
Nezbývá než říct..
dveře do Greyportu jsou otevřeny tak neváhej a
přijde se!